contacht usga terugnaar de homepagina


PERSBERICHT 12 NOVEMBER

KLMexpel: het merk van de volgende eeuw


Hedenavond vond de feestelijke onthulling plaats van het 'Merk van de volgende eeuw' bij het Okura Hotel te Amsterdam. Onder het genot van een hapje en een drankje werd, met muzikale omlijsting door een strijktrio, het nieuwste transportmiddel van de nieuwe dochter van onze nationale trots, KLM, gepresenteerd.

De onthulling vond plaats bij het Merkengala waar uit 15 genomineerde Nederlandse merken 'Het merk van de eeuw' werd gekozen. Voorafgaande aan het gala is door het bureau 'ACmark Ltd.' alvast het merk van de komende eeuw gekozen. De keuze is hierbij gevallen op de nieuwe dochter van de KLM, KLMexpel, gezien de toenemende betrokkenheid van het bedrijf bij de uitvoering van het vreemdelingenbeleid. Door de positie van het moederbedrijf KLM op Schiphol en door haar goede banden met de Nederlandse overheid ligt het in de lijn der verwachtingen dat het bedrijf ook in de toekomst een groot deel van de groeimarkt die de uitzettingsmachinerie nu eenmaal vormt, voor haar rekening zal nemen. Gezien de beleidsvoornemens zoals neergelegd in de door Justitie gepresenteerde 'Terugkeernotitie' zal deze markt de komende decennia een sterke groei doormaken. Reden voor de KLM deze markt te gaan bedienen via een aparte divisie: KLMexpel.

ACmark Ltd. wil bij deze de KLM feliciteren met de nieuwe marketing-campagne die haar dochter KLMexpel zal begeleiden bij de voorzichtige eerste stappen op de migratieconjunctuur-gevoelige uitzettingsmarkt. Inzet van deze campagne is de nieuwe merknaam onder de aandacht van een breed publiek te krijgen. Let daarom ook op de spectaculaire actie-aanbiedingen van de komende tijd.



Acmark Ltd. - Leaders in Mark Pushing reclamebureau van het Autonoom Centrum bereikbaar op telefoonnummer: 020.6126172

volgendenaar boven